Min dag idag:)

Ja,har ju gjort saker trots min dumma huvudvärk.
Man kan ju inte sitta och mögla heller?!

Min dag idag:)

Vaknade runt 09.45
Sen låg jag kvar i sängen till kanske 10.00.
Gick upp
Duschade till kvart över,lite längre kanske
TOrkade håret,klädde på mig,sminkade mig och så.
Satte mig vid datan,loggade bara in på mitt konto.
Tittade vampire diaries,säsong 1.
Åt.
Fortsätte titta på film
Åkte till insjön. Köpte mascara,ögonskugga och nagellack.
Hemma.Var med min gudmor(?) och mina kusiner.
Var på datorn,satt bara och tittade på skärmen.
Tittade på film.
Åt kvällsmat.
Film.
Gick till sockenstugan,är där nu.Satte mig vid datorn,ni fattar det va?
Sen?? Det har ju inte hänt.^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0