En lång skoldag

Verkligen!
Det börjae med att jag försov mig.
 Sen kom jag på att vi hade "läsläxa", så då fick jag läsa den snabbt.
Vi har för mycker läxor,varför finns ens läxor? Det dödar ju bara träd^^
Men i alla fall,sen innan maten. Då skulle vi svara på frågor om texten vi haft i läsläxa,vi fick göra om. För dåliga svar:/
Så vi kom sent till maten, fast maten var skit äcklig. Någon fick med typ dragontäcke. Blä!
Men sist,nästan det värsta. Vi har bytt platser och jag sitter med.
Kevin,Jonathan och Hanna.
De absolut värsta man kan sitta vid, jag sitter nästan hellre med Gustav eller typ kvar med Bella!

Kommentarer
Postat av: Nelly

Åh,så typiskt.

Hatar sånna där dagar-.-

2011-02-23 @ 18:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0